fredag, december 01, 2006

Toktjocka balkar



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu har jag sett din blogg!

Det vore nog bättre att kapa hela taken och bygga det platt. ;-)

/Johan

4:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home