Det här är historien om den jobbigaste tiden i våra liv, men också den roligaste. Historien utspelar sig på södermalm den varmaste sommaren sedan 1923.
posted by Mor Annika at 17:12
Nu har jag sett din blogg!Det vore nog bättre att kapa hela taken och bygga det platt. ;-)/Johan
Skicka en kommentar
<< Home
gulligduktig
Visa hela min profil
1 Comments:
Nu har jag sett din blogg!
Det vore nog bättre att kapa hela taken och bygga det platt. ;-)
/Johan
Skicka en kommentar
<< Home